Hentam Blogger Konon2 Kerana Background Sebagai Perunding

8:08 PM / Posted by SAMBAL BELACAN /

Saya terbaca artikel seorang blogger, pagi ini yang mewar-warkan dirinya sebagai juruding yang dijadikannya taket bagi membolehkannya menghina serta memandang serong terhadap bloggers di Kota Belud. Beginikah sikap seorang consultant, agaknya inilah yang dikatakan consultant tidak bertauliah atau paling tidak pun consultant inilah yang dicari-cari oleh pembeli rumah selama ini kerana tindakannya yang gagal memberi nasihat berguna kepada pemaju perumahan.

Saya dilabelkan perkauman, saya nak tanya kepada semua rakan-rakan blogger...sejak bila saya jadi racist atau perkauman??? Inilah yang dikatakan tuduhan yang tidak bernas dan saya anggap sebagai serangan peribadi.

Sama ada penulisan saya mendapat sambutan atau tidak, itu tidak penting kerana yang paling penting saya menulis apa yang perlu, tambahan pula saya bukan menulis kerana nama...demi kebenaran!!!

Penulisan saya berdasarkan fakta yang jelas demi kepentingan masyarakat, tetapi bagaimana pula penulisan blogger yang menyatakan dirinya sebagai consultant... layakkah blogger ini menjadi consultant yang memberi pandangan membuta-tuli dan emosional lagi ekstrem.

Labels:

2 comments:

Comment by kelapa mawar on July 15, 2009 at 10:18 PM

salam sdr..

saya maksudkan batu gadung bukan sdr...
mungkin sdr silap...

Comment by PUTERI SENJA on July 20, 2009 at 12:01 AM

silence is golden.

Post a Comment